Strony LinkedIn otrzymują nowe funkcje, które mają pomóc firmom w generowaniu większej liczby potencjalnych klientów, utrzymaniu zaangażowania pracowników i uzyskaniu dostępu do większej ilości danych.

Nowe aktualizacje LinkedIn Pages obejmują:

  • Formularze Lead Gen na stronach produktowych
  • Sposoby dzielenia się treściami wśród współpracowników w zakładce "Moja społeczność".
  • Sposoby mierzenia wpływu zaangażowania pracowników na zaangażowanie i zasięg treści

Szczegółowe informacje na temat każdej z tych nowych aktualizacji można znaleźć poniżej.

Formularze Lead Gen dla stron produktowych LinkedIn

Strona produktowa LinkedIn to narzędzie wprowadzone w zeszłym roku, które jest jak strona biznesowa dla konkretnego produktu.

Jeśli firma sprzedaje popularny produkt, o którym klienci dyskutują i zadają pytania w sieci, strona produktowa LinkedIn jest miejscem, gdzie mogą to robić.

Teraz strony produktowe mogą być używane do zbierania informacji o klientach poprzez formularze Lead Gen Forms.

Leads Gen Forms są funkcją reklamową LinkedIn, ale firmy mogą ich używać na stronach produktowych za darmo. Pozwalają one firmom na stworzenie wezwania do działania, na które użytkownicy mogą odpowiedzieć za pomocą wstępnie wypełnionych formularzy.

Wszystko, co użytkownicy muszą zrobić, to kliknąć na wezwanie do działania, a formularz zostanie wypełniony szczegółami z ich profilu LinkedIn, takimi jak imię i nazwisko, dane kontaktowe, nazwa firmy, staż pracy, stanowisko i lokalizacja.

Po wysłaniu formularza ołowiu, użytkownicy zobaczą stronę "dziękuję" z linkiem do miejsca docelowego wybranego przez firmę.

Na przykład, te formularze mogą być używane do zbierania informacji o kliencie w zamian za kod kuponu, darmowy plik do pobrania lub coś o podobnej wartości.

Strony produktów są dostępne do tworzenia na LinkedIn dopiero od grudnia i wiele firm jeszcze ich nie wykorzystało. Istnieje około 12.000 stron produktów obecnie opublikowanych przez 10.000 firm.

Możliwość korzystania z formularzy lead gen za darmo może być zachętą dla firm do tworzenia stron dla poszczególnych produktów, oprócz posiadania strony dla swojej firmy.

LinkedIn

Aktualizacje zakładki "Moja firma

Zakładka "My Company" w LinkedIn Pages została zaktualizowana o sposób dla administratorów, aby utrzymać zaangażowanie pracowników w treści.

Nowe narzędzie "Poleć" pozwala administratorom stron na gromadzenie treści organicznych i sugerowanie trendowych artykułów, które pracownicy mogą następnie przekształcić za pomocą nowego narzędzia "Sugestie treści".

LinkedIn zauważa, że pracownicy chętniej angażują się w treści i udostępniają je, gdy pochodzą one z ich własnej firmy:

"Wewnętrzne badania LinkedIn pokazują, że pracownicy są o 60% bardziej skłonni do angażowania się w posty od współpracowników vs. osób niebędących pracownikami, a także 14x bardziej skłonni do udostępniania treści ze strony swojej organizacji vs. treści innych marek".

LinkedIn dodaje nową sekcję analityczną w zakładce My Company, aby pomóc firmom zmierzyć wpływ tej funkcji na zaangażowanie i zasięg treści.

Aktualizacja LinkedIn Stories dla stron

LinkedIn zaznacza w swoim wpisie na blogu, że wszystkie strony mogą korzystać z funkcji swipe-up w swoich historiach.

Funkcja swipe-up nie jest dostępna dla wszystkich kont osobistych, ale jest dostępna dla wszystkich stron.

Tak było od LinkedIn dodał funkcję swipe-up w zeszłym miesiącu, więc nie jestem pewien, dlaczego jest to wspomniane ponownie. Może nie dość Pages są świadomi, że istnieje. To może być skuteczny sposób na zwiększenie ruchu polecającego.

 

Po więcej podobnych treści zapraszamy na chmiuro.pl.

Warto przeczytać