Podobnie jak wszystkie rzeczy w marketingu, nie ma jednej srebrnej kuli, aby znaleźć sukces z reklamą Instagram.

Chociaż może to być bardzo udany kanał reklamowy dla marek wszystkich rozmiarów i jest jednym z najbardziej popularnych wśród reklamodawców w konsumentów marek skierowanych, wymaga zarówno kanału i wiedzy użytkownika.

Reklama Instagram jest delikatną mieszanką strategii, kierowania, budżetu i kreatywnych wyjść. Przyciągająca wzrok kreacja przechodzi długą drogę w kierunku skutecznego wpływania na konwersje i zarządzania wydajnością wydatków na reklamę.

Szukasz sposobu na stworzenie zestawu najlepszych, wysokowydajnych reklam na Instagramie? Zacznij od tych pomysłów.

1. Użyj treści, które wydają się być natywne; spróbuj treści generowanych przez użytkowników (UGC)

Nikt nie sprzedaje produktu tak jak ludzie, którzy kochają go najbardziej.

W dobie personalizacji i reprezentacji, twoi klienci są najlepszym billboardem dla swoich produktów w Internecie, a żadna strategia reklamowa nie jest kompletna bez UGC w mieszance.

Jest coś wrodzenie osobistego o widząc, że jesteś częścią większej społeczności marki i zobaczyć "siebie" w tej mieszance.

Jednakże, prawdziwie obejmując UGC jako coś więcej niż tylko jednorazowa reklama wymaga dużo zaufania w ich zdolności do uchwycenia jakości fotografii, która czuje się zarówno wystarczająco atrakcyjne, aby być prawdziwe i produkowane na tyle, aby być użyteczne.

UGC generuje rapport i natychmiastową identyfikację z marką i zestawem produktów.

Produkty Twojej firmy przez pryzmat Twoich klientów? Łatwo zrozumieć, dlaczego to się podoba. Najlepszą w swojej klasie kategorią dla UGC są często organizacje marketingu miejsc docelowych (lub DMO).

Marki doświadczalne wyróżniają się w przestrzeni społecznej poprzez wizualne opowiadanie historii i tworzenie poczucia miejsca , które pozwala użytkownikom zobaczyć ich własną (potencjalną) podróż oczami kogoś innego.

Najlepsze reklamy DMO nie pokazują zainscenizowanych ujęć eksponatów, atrakcji czy krajobrazów miasta. Choć wszystkie te elementy mają swoje miejsce w marketingu, najlepsze z nich pokazują destynację przez pryzmat odwiedzających, wykorzystując UGC i pozwalając "poczuć", jak to jest być tam.

2. Wykorzystaj atrakcyjną fotografię Ecommerce z dynamicznymi reklamami

Masz kreatywny zespół, który dokładnie wie, jak ustawić, sfotografować i edytować Twoje produkty, aby błyszczały w sieci?

Wykorzystaj ten istniejący zestaw aktywów w dynamicznych reklamach produktów, które czerpią bezpośrednio z katalogu produktów.

Jeśli produkty naprawdę może sprzedać się, niech (z twórczej kopii i wielki CTA, oczywiście).

3. Upewnij się, że kierowanie jest zgodne z publicznością i wynik

Tak wiele wspaniałych reklam poszło źle z powodu leniwego, niedbałego kierowania. Najniższy wiszący owoc w reklamie jest, aby reklama jest atrakcyjna dla ludzi, do których chcesz sprzedać.

Wymaga to, aby być tymi, którzy rzeczywiście go zobaczyć.

Zapominając o podstawach, takich jak wiek, lokalizacja, język, i pracy w danych klienta i zainteresowania są stawki tabeli w reklamach, ale często dostać w tyle w dążeniu do innowacyjnych twórczych.

Najważniejsze jest to, że najlepsze kreatywne aktywa na rynku nie mogą sprzedawać do ludzi, którzy po prostu nie kupią tego, co sprzedajesz.

 

Oni nie kupią, a nawet gorzej, mogą kliknąć i wysadzić budżet i rzucić MER, ROI i ROAS przez okno.

4. Umieść swoje produkty w kontekście

To może być trudne do sprzedania produktu lub usługi w abstrakcji, nawet naprawdę świetne. Content (i w tym przypadku mam na myśli fotografie w plenerze, stylizowane i kręcone) pomaga Twoim odbiorcom wyobrazić sobie, że używają, doświadczają i kochają Twoje produkty.

Jeśli chodzi o najlepsze w swojej klasie sesje zdjęciowe, nie szukaj dalej niż Nuuly (która, co warto podkreślić, jest moim klientem).

Fachowo wystylizowane, starannie przemyślane, kontrastowe zdjęcia, doskonale oddające szeroki wachlarz produktów i skłonności ich subskrypcyjnej wypożyczalni odzieży.

Każdy obraz jest związany z porą roku i miejscem, nawet jeśli to ubrania są na wystawie.

Weź tę koncepcję o krok dalej i ułatwić drogę do konwersji, upewniając się, że produkty są połączone z katalogu produktów i są oznaczone /shoppable w organicznych postów, jak również.

Media społecznościowe

5. Wykorzystaj teorię tożsamości społecznej do kreatywnego pozycjonowania

Każdy długoletni student komunikacji lub psychologii jest prawdopodobnie zaznajomiony z teorią tożsamości społecznej, chociaż może być ona nowa dla Ciebie jako marketera.

Teoria tożsamości społecznej opisuje proces tworzenia negatywnego piętna poznawczego przeciwko czemuś innemu jako "inność".

O ile nie jest to świetne do budowania wzajemnie korzystnej komunikacji, jest to świetna taktyka reklamowa do budowania natychmiastowej identyfikacji wokół tego, czym Twoja marka jest lub nie jest.

Marka pielęgnacji ciała, Harry's, robi to wyraźnie w swoim Instagramie bio, mówiąc. "Harry's to nie to samo".

To natychmiast skłania użytkownika do myślenia: "Więc czym oni są?".

Tworząc kreacje reklamowe lub kopie, które jasno określają sposoby, w jakie Twoje produkty różnią się od konkurencji (i jak Twój jest oczywiście lepszy), pomagasz odpowiedzieć na natychmiastowe pytanie: "Dlaczego produkt x, a nie produkt y?".

Często najlepiej jest to zrobić wizualnie, ponieważ użytkownicy nie są skłonni spędzić dużo czasu na czytaniu porównania dla marki, która poszukuje ich, gdy przewijali stronę dla zabawy.

To podejście "my kontra oni" jest wypróbowane i prawdziwe, choć trudne do wyciągnięcia bez popadania w małostkowość.

6. Ostrożnie używaj słów

Są czasy, aby użyć gry słów, kalambury, i w-the-know publiczności / język społeczności, ale reklamy dla góry-of-funnel nabycia są na ogół nie to.

Kopia reklamy musi być jasne, bezpośrednie, i informować użytkowników o tym, co produkt jest lub jak to działa.

Kreatywność absolutnie ma swoje miejsce - z wyjątkiem sytuacji, gdy jest próbowana kosztem jasności.

I choć osobiście nie podpisuję się pod ogólnymi frazesami typu: "Krótsza reklama zawsze jest lepsza", to generalnie zgadzam się, że jasność jest ważniejsza niż wszystko inne.

I ogólnie rzecz biorąc, krótki rodzi jasne.

7. Zatrzymaj przewijanie dzięki ruchowi

Pokazy slajdów, filmy, GIF-y ... istnieje tak wiele sposobów, aby zbudować ruch w reklamach. Chociaż wideo nie jest właściwą drogą dla każdej kampanii reklamowej, jest skuteczny w przerywaniu przewijania.

Rozważ podczas lotu w nowych aktywów, co wideo może zrobić dla swojego produktu.

Zadaj kilka kluczowych pytań, które pomogą Ci znaleźć wczesne możliwości:

  • Czy łatwiej jest zobaczyć w ruchu?
  • Czy możemy pokazać unikalną cechę poprzez ruch?
  • Jaki rodzaj wideo/ruchomych zasobów byłby najbardziej efektywny do wdrożenia?
  • Jak ten zasób wypada w porównaniu z obrazami statycznymi?

Kreatywność, która pokazuje produkty w ruchu, może pomóc w sprzedaży USP i pomóc w wykazaniu wartości i wyraźnego dopasowania do rynku ( z czego Billie jest znana). Konsumenci, którzy mogą łatwo zobaczyć "działający" produkt, nie muszą się domyślać.

Podsumowując

Ostatecznie, nie ma dobrej odpowiedzi na to, co sprawia, że reklama Instagram "wielki".

Jednak, przyciągające wzrok i wysokiej konwersji reklamy mają kilka rzeczy wspólnych.

Mówią do swoich kluczowych odbiorców, pokazują produkt w sposób czysty, jasny i przekonujący, i są dobrze ukierunkowane na użytkownika końcowego.

 

Po więcej podobnych treści zapraszamy na chmiuro.pl.

Warto przeczytać